FANDOM

Odcinek 1 "Pilot"Edytuj

1x01-Pilot-new-girl-25238483-1280-720

Pilot

Zdradzona przez swojego chłopaka, chcąc przeboleć rozstanie, Jessica „Jess” Day (Zooey Deschanel) wprowadza się do trójki samotnych mężczyzn – Schmidta (Max Greenfield), Nicka (Jake M. Johnson) i Trenera (Damon Wayans, Jr). Chłopaki, wraz z najlepszą przyjaciółką Jess, Cece (Hannah Simone), starają się jak mogą, by pozbyć się dziewczyny z mieszkania, jednak niespodziewanie z czasem uświadamiają sobie, że zależy im na niej, jako przyjaciółce.

Odcinek 2 "Kryptonit"Edytuj

1x02-Kryptonite-new-girl-25685234-400-225

Kryptonit

Jess przypadkowo rozbija telewizor, po spontanicznej grze w koszykówkę w salonie. Nick i Schmidt namawiają Jess, by odzyskała swój telewizor (w zamian za zepsuty) oraz swoje rzeczy z domu, który dzieliła ze swoim byłym chłopakiem. Po tym, jak Trener wyjechał, powraca stary współlokator, Winston (Lamorne Morris), który próbuje manipulować Schmidtem, by ten zamienił się z nim na pokoje, skoro Schmidt zajął większą, byłą sypialnię Winstona.

Odcinek 3 "Ślub"Edytuj

New-Girl-Wedding-1-03-new-girl-25874916-1280-720

Ślub

Nick obawia się, że wpadnie na swoją byłą dziewczynę Caroline (Mary Elizabeth Ellis) na ślubie ich wspólnych przyjaciół, dlatego prosi Jess, by udawała jego dziewczynę. Na ślubie, Winston bierze zbyt poważnie rolę osoby usadzającej gości, a Schmidt usiłuje uwieść swoją sympatię, Brooke (Katie Cassidy), jednocześnie próbuje uniknąć spotkania z byłą znajomą, Gretchen (Natasha Lyonne).

Odcinek 4 "Nagość"Edytuj

1x04-Naked-new-girl-26547948-1280-720

Nagość

Jess niechcący widzi Nicka nago, wchodząc bez pukania do jego pokoju. Niszczy przez to jego pewność siebie przy Amandzie (Lake Bell), nowej współpracowniczce i zarazem dziewczynie. By wypaść dobrze na rozmowie o pracę, Winston nadrabia zaległości z ostatnich dwóch lat tego, co wydarzyło się w pop kulturze.

Odcinek 5 "Problem Cece"Edytuj

1x05-CeCe-Crashes-new-girl-26696364-1280-720

Problem Cece

Jess jest przekonywana przez Cece, że Nick może lubić ją bardziej, niż tylko jako przyjaciółkę. Schmidt próbuje ostatecznie zdobyć Cece.

Odcinek 6 "Święto Dziękczynienia"Edytuj

1x06-Thanksgiving-new-girl-26900611-624-352

Święto Dziękczynienia

Jess zaprasza na Święto Dziękczynienia Paula (Justin Long), kolegę nauczyciela, w którym się podkochuje. Wszyscy ciepło witają Paula, za wyjątkiem Nicka. Cece i Schmidt gotują świąteczną kolację.

Odcinek 7 "Dzwonki"Edytuj

1x07-Bells-new-girl-27256842-1280-720

Dzwonki

Winston dołącza do zespołu Jess, który gra na dzwonkach, jednak daje się ponieść tym, że jest najlepszy. Nick i Schmidt spierają się o pieniądze.

Odcinek 8 "Kiepska w łóżku"Edytuj

1x08-Bad-In-Bed-new-girl-27768350-1280-720

Kiepska w łóżku

Jess prosi chłopaków o radę w sprawach łóżkowych. Schmidt konkuruje ze swoją współpracowniczką na przyjęciu z okazji narodzin dziecka ich szefowej (Michaela Watkins).

Odcinek 9 "Dwudziesty trzeci"Edytuj

1x09-The-23rd-new-girl-27813363-1280-720

Dwudziesty trzeci

Schmidt zabiera ze sobą przyjaciół na bożonarodzeniową, biurową imprezę. Paul wyznaje Jess miłość.